battlax hypersport s22

BATTLAX
HYPERSPORT S22: POSUN
NA VYŠŠÍ ÚROVEŇ

Podrobné informace o nejnovějších
výsledcích společnosti
Bridgestone v oblasti hypersportovních pneumatik.

Battlax Hypersport S22 je nejnovější hypersportovní pneumatika Bridgestone: nový vzrušující produkt, který vám umožní maximálně využívat výkony svého silničního motocyklu!

Technická vylepšení S22 ukazují zlepšení výkonnosti ve všech oblastech. Vytvořili jsme tu nejlepší hypersportovní pneumatiku pro všechny podmínky?

TECHNICKÉ VLASTNOSTI

PŘEDNÍ
PNEUMATIKA

  • Zvýšený poměr drážek v oblasti ramene
  • 3D zakřivení hrany vzorku drážky pro optimální tuhost
  • Optimalizace rozmístění a úhlu sklonu drážek, pro správnou deformaci povrchu.

PŘEDNOSTI

  • Zlepšené
    odvádění
    vody
  • Větší
    lehkost
    ovládání
  • Rychlejší reakce a vnímání limitů
Konstrukce pneumatiky
Směs pneumatiky
Podíly ve struktuře směsi
  • Konstrukce směsí 3LC: kombinace tvrdší směsi střední části s měkčí směsí ramen.
  • Použití nejmodernější technologie konstrukce nárazníku Bridgestone MS-Belt s technologií HTSPC zajišťuje maximální ovladatelnost a stabilitu při vysoké rychlosti.
  • Nová střední směs s optimalizovanými pryskyřičnými složkami ve fázi počáteční směsi pro zlepšení adheze.

POUŽITÉ TECHNOLOGIE:

TECHNICKÉ VYLEPŠENÍ

  • Omezení skluzu na okraji styčné plochy.
  • Zvýšení celkové styčné plochy s povrchem vozovky.
  • Zvýšení úrovně adheze v celém rozsahu provozních teplot pneumatiky.
  • Zvýšení pocitu jistoty na mokrém a suchém povrchu.

Přednosti:

  • Lepší reakce a jistota na mokrém a suchém povrchu
  • Lepší přilnavost v celém rozsahu provozních teplot pneumatiky
  • Zlepšené obecné parametry ovládání

ZADNÍ
PNEUMATIKA

  • Zvýšený poměr drážek v oblasti ramene
  • Ostrý konec 3D drážky pro optimální tuhost
  • Optimalizovaný úhel a uspořádání drážek pro přesměrování provozních sil působících na pneumatiku

PŘEDNOSTI

  • Zlepšené
    odvádění
    vody
  • Lehčí
    ovladatelnost
  • Lepší reakce
    a vnímání limitů.
Konstrukce pneumatiky
Směs pneumatiky
Podíly ve struktuře směsi
  • Konstrukce směsí 5LC: rovnováha mezi adhezí a stabilitou při vjezdu do zatáček s tvrdší střední částí, měkčí trakcí a nejměkčí směsí okraje.
  • Nová běhounová směs s optimalizovanými pryskyřičnými složkami ve fázi počáteční směsi nanesená pro zlepšení adheze.
  • Nová směs střední části pneumatiky s použitím technologie jemné Siliky, která vytváří vyšší obsah částic oxidu křemičitého (+ 25% ve srov. s S21) ve styčné ploše.

POUŽITÉ TECHNOLOGIE:

TECHNICKÉ VYLEPŠENÍ

  • Omezení prokluzu na okrajích styčné plochy.
  • Zvýšení celkové přilnavosti za mokra.
  • Zvýšení úrovně adheze za sucha v celém rozsahu provozních teplot pneumatiky.

Přednosti:

  • Větší přilnavost na mokrém a suchém povrchu
  • Možnost průjezdu zatáček vyšší rychlostí
  • Lepší pocit bezpečnost a kontroly
  • Zlepšené obecné parametry ovládání

VÝKONNOST

SORTIMENT